Οι Ευτυχισμένες Μέρες της Αριάδνης Βιτάσταλη

Η Αριάδνη Βιτάσταλη έχει μακρά διαδρομή στο χώρο των εικαστικών και έχει παρουσιάσει αρκετές εκδοχές της δουλειάς της όλα αυτά τα χρόνια. Στη γκαλερί Αστρολάβος θα φιλοξενηθεί η έκθεσή της με τίτλο “Ευτυχισμένες Μέρες”, που θα διαρκέσει από τις 18 Οκτωβρίου και μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, σε επιμέλεια του Γιάννη Μπόλη. Στην τρίτη ατομική της έκθεση στην Αθήνα, παρουσιάζει σειρά ζωγραφικών έργων με αναφορές στην αμερικανική ποπ κουλτούρα των 60’s-’70’s, τον κινηματογράφο, τη λογοτεχνία και τη μουσική της εποχής αυτής, αλλά και πιο σύγχρονων καλλιτεχνικών έργων και δημιουργών που άφησαν το στίγμα τους.

Τι θα παρουσιάσεις στην έκθεση στον Αστρολάβο; Από τι έχεις εμπνευστεί;
Είναι ένα σύνολο έργων που περιλαμβάνει λάδια, μικρά μελάνια και ακουαρέλες σε χαρτί, κολάζ και μία κατασκευή, τα οποία κινούνται σε μια νουάρ ατμόσφαιρα, με επιρροές από τον κινηματογράφο, την ποπ κουλτούρα, το γκράφιτι, το bad painting και άλλα. Η αφετηρία, το σημείο δημιουργικής εκκίνησης, είναι σχεδόν πάντα μία λέξη, μία ατάκα, ένας στίχος ή μια αράδα ενός βιβλίου ή πάλι μια πινακίδα νέον, ένα σύνθημα γραμμένο σε κάποιον τοίχο, από την οποία ξεκινά ένας ελεύθερος συνειρμός, συνθέτοντας σταδιακά το έργο και καταλήγοντας και πάλι σ΄αυτό το αρχικό σημείο, επισφραγίζοντας τελικά την όλη διαδικασία.
Πόσο άλλαξε μέσα στα χρόνια η προσέγγισή σου στην τέχνη;
Η ζωγραφική μου πορεία εξελίσσεται μέσα στα χρόνια, κρατώντας κάποια προσωπικά χαρακτηριστικά, όπως κάποια επιλογή χρωμάτων ή  η ίδια η ατομική μου γραφή, αλλά συγχρόνως αλλάζει και εμπλουτίζεται με νέα στοιχεία, προσανατολίζεται πιο ξεκάθαρα στην παραστατικότητα, παρά το γεγονός ότι εξακολουθώ να διαχειρίζομαι το χώρο αφαιρετικά.
Η ζωή στη Θεσσαλονίκη βοηθάει έναν εικαστικό για να μπορέσει να παρουσιάσει κάτι καινούργιο και σύγχρονο στη δουλειά σου;
Είναι σίγουρο πως η Αθήνα είναι το κέντρο και ζώντας κανείς στη Θεσσαλονίκη έχει, λόγω μικρότερης κλίμακας, λιγότερες ευκαιρίες να δείξει τη δουλειά του. Επίσης, είναι γνωστό, η κατάσταση της οικονομίας επηρέασε αρνητικά την κίνηση των γκαλερί. Παρ’ όλα αυτά, γίνονται πολλές διοργανώσεις, αλλά και ατομικές προσπάθειες από επιμελητές, αλλά και από καλλιτέχνες που παίρνουν πρωτοβουλίες και διοργανώνουν πράγματα. Νομίζω λοιπόν ότι το μέλλον θα δείξει περισσότερη δραστηριότητα…
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ
No Finish Line Runner
No Finish Line Runner

Δημοσιογράφος, διευθυντής του περιοδικού Athletics Magazine, συνεπιμελητής και συνδιοργανωτής της Cheap Art στη Θεσσαλονίκη, παρουσιαστής του ταξιδιωτικού ντοκιμαντέρ PEDAL, καλλιτέχνης φωτογράφος, σύμβουλος δημοσίων σχέσεων σε εταιρείες, μαραθωνοδρόμος, αστικός αναβάτης ποδηλάτου, κολυμβητής ανοιχτής θάλασσας, ταξιδιώτης, Θεσσαλονικιός που ζει στην Αθήνα. Εμπορικός Διευθυντής στην αθηΝΕΑ. Αναζητά το Θ όπου και αν βρίσκεται.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Τα σημαντικότερα νέα της ημέρας, στο inbox σου κάθε μεσημέρι!

ΕΓΓPΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER