Μαρινέλλα – Μάριος Φραγκούλης: Kαλλιτεχνική Συνάντηση Κορυφής

Μαρινέλλα Φραγκούλης

Στο Christmas Theater έμελλε να συνεχιστεί η μουσική συνάντηση Μαρινέλλας-Φραγκούλη, που τη διέπει η θεατρικότητα, έμφυτο στοιχείο της Μαρινέλλας, και η ρυθμικότητα, καθώς τα μουσικά κομμάτια είναι γνώριμα και αγαπημένα και έχουν τραγουδηθεί από γενιές και γενιές.

Δύο σπουδαίοι ερμηνευτές, ρεπερτοριακά και εκ πρώτης όψεως αταίριαστοι, ενώνουν τις δυνάμεις τους και μοιράζονται τα τραγούδια τους, γιορτάζοντας τη μουσική που ψυχαγωγεί και ενώνει, αποτελώντας έναν οικουμενικό κώδικα επικοινωνίας.

Άμα τη εμφανίσει της, η διαχρονική Μαρινέλλα εκπέμπει θετική ενέργεια, δίνοντας την αίσθηση της οικειότητας και όχι της απόλυτης αυθεντικότητας-ντίβας, αυθόρμητη, με χιούμορ και μπρίο, ξέρει από λαϊκό ρεπερτόριο και οδηγεί το τιμόνι της παράστασης με τη φωνητική της έκταση. “Καμιά φορά”, “Άνοιξε πέτρα”, “Πρόβα νυφικού”, “Σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει”, αλλά και η “Όμορφη πόλη” του αείμνηστου Μίκη Θεοδωράκη ήταν κάποια από τα τραγούδια-επιτυχίες που ερμήνευσε επί σκηνής, δίνοντας σε κάθε μουσικό act το δικό της τόνο.

Ο Μάριος Φραγκούλης, ολοκληρωμένος καλλιτέχνης νεότερης γενιάς με ένα πιο τενορίστικο ρεπερτόριο, εμφανίζεται επί σκηνής με τη Μαρινέλλα έτοιμος να δοκιμάσει και να δοκιμαστεί σε ένα πιο λαϊκό ρεπερτόριο, να δώσει και να πάρει από αυτή την ιδιόμορφη συνεργασία. “Τον εαυτό του παιδί”, “Vinceró, perderó”, “Caruso”, “Con te partirò” είναι κομμάτια που συνιστούν τη μουσική ταυτότητα του Φραγκούλη – και σαφώς ξεχωρίζει σε αυτά.

Σε μια διαχρονική μουσική καλλιτεχνική συνάντηση που αφορά όλες τις ηλικίες, ο ένας τροφοδοτεί τον άλλο, αποδίδοντας μέγιστα σε δικές του εκτελέσεις, με ωραία μουσικά σκηνικά δεσίματα στις εναλλαγές των εμφανίσεών τους, με δυνατή αρχή και μέση και ένα αισιόδοξο και δυναμικό κλείσιμο (“Κάνε υπομονή”). Το τελευταίο μέρος της εμφάνισής τους παρουσιάζεται εν μέρει αποδυναμωμένο όσον αφορά την επιλογή των μουσικών κομματιών, με κατανοητό στόχο βέβαια, ο οποίος και επιτυγχάνεται, τη θύμηση παλιών κομματιών και την τίμηση συνθετών και καλλιτεχνών που έγραψαν τη δική τους ιστορία στη μουσική.

Δείτε επίσης στην αθηΝΕΑ:

Νοητική Περιπλάνηση στο Δυτικό Λονδίνο

Είναι Μεγάλος ο Καημός

Nirvana: 30 Χρόνια Nevermind

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ
Drama Queen
Drama Queen

Η Δέσποινα (Ντέπυ) Κορεντίνη είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής. Ως γνήσια Αρσακειάδα με παράδοση στη φιλολογία, η συγγραφική και καλλιτεχνική φύση της εκδηλώθηκε από πολύ νωρίς. Το θέατρο ήταν και είναι πάντα το alter ego της. Πιστεύοντας ότι το θέατρο ωφελεί σημαντικά την ψυχική υγεία, βλέπει την κριτική περισσότερο ως δημιουργική αποτίμηση της σκηνοθετικής σύλληψης και παραγωγής του έργου. Αγαπά πολύ τη διδασκαλία, το διάβασμα (κουβαλάει πάντα ένα βιβλίο μαζί) και φυσικά το θέατρο, ενώ στις ελεύθερες ώρες της χορεύει στους λάτιν ρυθμούς.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Τα σημαντικότερα νέα της ημέρας, στο inbox σου κάθε μεσημέρι!

ΕΓΓPΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER